Sözle Fotoğraflar 27 – Çocuk, Bayrak, Minare

– Anne.
– Yine ne var kızım?
– Anne, ben uçabilir miyim?
– Uçamazsın kızım.
– Sen uçabilir misin?
– Ben de uçamam.
– Babam da mı uçamaz?
– O da uçamaz.
– Ama kuşlar uçuyo.
– Onlar kuş, kızım.
– Ama onlar yürüyo.
– …
– Anne.
– Evet?
– Anne, sen bana hep biraz daha yavaş sesle konuş demiyo musun?
– Diyorum kızım.
– Minarenin içindeki amcaya niye bi şey demiyosun?
– …
– Bana aldığın bayraklar niçin çok küçük anne?
– Çünkü sen de çok küçüksün benim güzel kızım. Bayraklar da senin boyuna göre.
– Binaların bayrakları niye onların boyundan büyük ama, kocaman?
– Küçücük boyunla her şeye karışma bakim sen!
– Büyük olunca karışabilir miyim?
– Hele bir büyü de.
– Ama büyümüşler karışmıyo anne?
– …

This entry was posted in Sözle Fotoğraflar and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

