Sözle Fotoğraflar 21 – Her Yer Karanlık

Dün gece derneğe gitmiştim. Arkadaşlarla domino oynadık. Sohbet ettik. Güldük. Saz çaldım.

Bu sabah İstinye’ye gidiyorum. Can dostum Veli’nin teknesiyle denize açılacağız. Yoldaki rampalar, metrodaki sarı bant yolculuğumu kolaylaştırdı. Ama şehir çok kalabalık artık. Zor oluyor. Bastonum ayağına takılınca sinirlenen bir beye beyaz bastonumu anlattım. Otobüste sesli durak uyarısı yoktu. Neyse, durağımda indim.

Sahil çok sesli.  Müzik, trafik, korna, bir sürü ses. Doğuştan görme engelliyim. Elli dokuz yaşındayım. Ses duymak her zaman iyi olmuştur.

Karayla tekne arasındaki köprüyü Veli’nin yardımıyla geçtim. Demir alınca motor gürültüsü de çevredeki seslere karıştı. Marmara açıklarına yaklaşırken Veli motoru kapattı. Yelkenleri açtı.

Teknenin baş tarafındayım şimdi. Tatlı bir rüzgar var. Sadece, suları aşarken çıkardığımız ses duyuluyor. Adaları geçtik.

Deniz ve gök aynı mavilikte.

Açık deniz…

Gözlerimi kapattım.

Bastonuma sarıldım.

Hiç durmasak…

This entry was posted in Sözle Fotoğraflar and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

